07 april, 2013

även fast att jag så himla gärna vill att våren ska komma, så var det lilla snöfallet acceptabelt eftersom att det var så himla fint!
jag har spenderat min allra sista dag på mitt allra sista lov någonsin, klädsovandes i sked med mattias, han somnade till och med med sin jacka på, och även fast klockan nu är nio på kvällen så sover han fortfarande. 
men, klumpen börjar sakta men säkert kännas i magen, nu börjar verkligheten igen, och jag har så mycket som jag måste göra, men min sablars insperation är så gott som borta, att jag inte ens ska klara av det enda ämnet i skolan som jag faktiskt tycker om och brinner för, jag får väl hoppas att jag fått någorlunda bilder till fotoustlänningen iallafall. 
hur som ska jag nog väcka min nyblivna tjugoåring som vi firade i fredags, och även fast än jag faktiskt knappt minns något, så blev den riktigt lyckad, tycker jag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0