20.10.2012

mitt huvud börjar se så himla runt ut på alla bilder nu för tiden, känner mig nästan som en liten boll eller liknande.
kanske är det på grund av all tjockis mat jag tryckt i mig de senaste månaderna, hehe.
men jag bjuder på den här bilden iallafall, oavsett det cirkulära ansiktet.
idag skulle jag egentligen fota camilla, men regnet var inte på vår sida så vi ska försöka göra det imorgon istället.
min egna lillasyster felicia fyller även elva år idag, så jag, mamma och min lillebror kommer spendera eftermiddagen hemma hos henne, innan det är dags för jobb för min del.
klockan är visst tre ser jag nu, bara en timma kvar innan vi måste åka, så vi hörs!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0