13.05.2012 - 02:18

Sitter just nu och pratar massvis i telefonen med min storesyster som är miljontals mil ifrån mig.
eller okej, i göteborg bor hon, men det är faktiskt långt tycker jag.
har spenderat senaste timmarna med att kolla missade avsnitt från olika serier samt tagit en massa egpics.
malle slutar sitt jobb klockan fyra ungefär så får se om jag är vaken då, för i så fall kommer nog lite tid spenderas med henne.
det här med att vara arton år, det är läskigt hur mycket jag på senaste bara önskade att jag var det.
har faktiskt aldrig tänkt så mycket på det, men nu när man börjar närma sig så lägger det sig och hackar som farao i hjärnan.
lite mer än en månad kvar, sen är jag där, wiho!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0