Här kommer jag med hjärtat i handen.

jag hatar att bli dumförklarad eller tillsagd att inte göra något som man inte ens hade tänkt göra.
när jag är ledsen blir jag glad av alla kolla på bilder när jag var liten.
jag har grova komplex över mina ben då jag tycker dom har en otroligt ful form, och är för smala.
jag ler aldrig med tänderna frivilligt.
jag hatar konflikter.
bland det absolut bästa jag vet är att ta pussbilder vid fina och spontana tillfällen.
jag är otroligt otroligt klumpig.
soluppgångar/solnedgångar är ett av mina största intressen på något konstigt sätt.
jag är väldigt sprallig, posetiv och glad, för det mesta.
jag har jättesvårt för att prata men någon jag inte känner så bra, då jag får panik inombords
och inte får fram några ord att säga, börjar stamma och känner mig väldigt dum.
jag älskar att måla mina naglar i en massa olika färger och former.
jag har ganska dålig självkänsla och tycker nästan aldrig att jag är bra på något.
jag har ljusa jeans på mig högst fem gånger per år på ett ungefär.
jag älskar att använda mig av kommatecknet och gör det alldeles för ofta.
jag klarar inte av att kolla på en helt skräckfilm, för då spenderar jag mina kommande nätter
skavfötters med mamma och pappa.
jag är väldigt dålig på att höra av mig till vänner, släkt och familj.
jag älskar alla animerade barbiefilmer såsom i nörknäpparen, rapunzel, svanprinsessan och så vidare.
jag vågade inte bada ensam i ett badkar tills jag blev runt nio för att jag trodde att det fanns hajar.
jag hatar mina tänder.
jag känner väldigt lätt medlidande för andra människor.
killar i flugor kan vara bland det stiligaste och snyggaste som finns.
jag har ofta otur.
min mamma är min absoluta bästavän i hela världen och hon vet allt om mig på ett ungefär.
jag hatar att få presentationsångest.
jag drömmer väldigt ofta mardrömmar om att jag blir jagad av dinausaurier.
jag har aldrig varit utomlands, iallafall inte utanför scandinavium.
jag har en klump i magen alldeles för ofta.
Jag hatar att bli dumförklarad eller tillsagd att inte göra något som man inte ens hade tänkt göra.

När jag är ledsen blir jag glad av alla kolla på bilder när jag var liten.

Jag har grova komplex över mina ben då jag tycker dom har en otroligt ful form, och är för smala.

Jag ler aldrig med tänderna frivilligt.

Jag hatar konflikter.

Bland det absolut bästa jag vet är att ta pussbilder vid fina och spontana tillfällen.

Jag är otroligt otroligt klumpig.

Soluppgångar/solnedgångar är ett av mina största intressen på något konstigt sätt.

Jag är väldigt sprallig, posetiv och glad av mig, för det mesta.

Jag har jättesvårt för att prata men någon jag inte känner så bra, då jag får panik inombords
och inte får fram några ord att säga, börjar stamma och känner mig väldigt dum.

Jag älskar att måla mina naglar i en massa olika färger och former.

Jag har ganska dålig självkänsla och tycker nästan aldrig att jag är bra på något.

Jag har ljusa jeans på mig högst fem gånger per år på ett ungefär.

Jag älskar att använda mig av kommatecknet och gör det alldeles för ofta.

Jag klarar inte av att kolla på en hel skräckfilm, för då spenderar jag mina kommande nätter
skavfötters med mamma och pappa.

Jag är väldigt dålig på att höra av mig till vänner, släkt och familj.

Jag älskar alla animerade barbiefilmer såsom i nörknäpparen, rapunzel, svanprinsessan och så vidare.

Jag vågade inte bada ensam i ett badkar tills jag blev runt nio för att jag trodde att det fanns hajar.

Jag hatar mina tänder.

Jag känner väldigt lätt medlidande för andra människor.

Killar i flugor kan vara bland det stiligaste och snyggaste som finns.

Jag har ofta otur.

Min mamma är min absoluta bästavän i hela världen och hon vet nästan exakt allt om mig.

Jag hatar att få presentationsångest.

Jag drömmer ofta mardrömmar om att jag blir jagad av dinausaurier.

Jag har aldrig varit utomlands, iallafall inte utanför scandinavium.

Jag har en klump i magen alldeles för ofta.

Jag trivs inte utan smink och sminkar mig varendaste dag.

Jag bryr mig på tok för mycket om vad andra tycker och tänker om mig.

Jag är absolut ingen filmmänniska och hatar filmkvällar.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0