26.01.2012 - moderna muséet

hey hey hola!
kom precis till skolan, är fan stolt över mig själv som drog även fast mattias låg kvar i sängen.
den lilla skolkaren, ombytta roller baby.
okej haha, nejmen vi fick goda nyheter så fort vi kom till foto B lektionen.
Dan fick det att låta som att vi skulle ut i snön och fota, men sen sa han att vi skulle till moderna museet.
känns fan skönt att åka iväg lite, och kolla på utställningen ''En annan historia''.
då slutar vi ju mycket tidigare också så då kommer man hem till muppen snabbare också!
idag så ska jag ju vara barnvakt åt hans galna lillasyster, kommer nog inte ha några krafter alls kvar sen..
menmen, det är det värt, för hon är så himla sötis.
wellwell, just for now har jag inte så mycket att skriva, förutom med att jag ångrar att jag lämande kvar kameran.
men see you later!

sommar, soluppgång, emobild, septum som ser ut som mjölkmustasch, ljusbruna håret, underbart

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0