12.01.2012 - fuck

är riktigt arg, trött och besviken på mig själv just nu.
jag lovade mig själv att inte somna när jag kom hem ifrån skolan, men kunde jag hålla det? nej.
vaknade strax efter 11, vilket var för lite mindre än två timmar sen.
ska det bli min fjärde osovande natt nu, åh det orkar jag fan inte med alltså!
wellwell, har precis kollat på barbie i svansjön, haha åh.
jag bara älskar barbiefilmerna, såsom barbie & nötknäpparen, barbie rapunzel osvosv.
aldrig varit den där girlygirly tjejen.
umgicks bara med killar när jag var liten, spelade fotboll och lekte sagan om ringen haha!
så då har jag väl gömt min tjejiga sida bland filmer, för jag är en typisk sån som älskar dom här typiska töntiga barnsliga tjejfilmerna, dom som killarna inte förstår sig på.
jag menar, camp rock är min favoritfilm, och har varit det hur länge som helst, vet inte hur många gånger mina ögon har skådat den där filmen alltså!
aja, nu vet ni att jag kollar på barbiefilmer osvosv, no homo. 
och jag har precis tryckt i mig en fet hamburgare i hopp om att hamna i matkoma och somna.
man får nog se med det, vi hörs!

skulle bädda min säng då jag blev trött, la mig som en boll och mamma tog bild utan mitt medvetande. Tycker den blev lite småemocharmig iallafall haha!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0