22.08.2012 - To school for cool

då var den första skoldagen avklarad, ja, ni hörde rätt.
gav upp tron över att jag skulle ha det bättre utan skolan,och försöka klara av dagliga rutiner igen.
nu kommer jag ha en bunt ämnen att ta igen detta år, men jag ska göra min bästa.
min iphone la även av igår, den snarare började vibrera, i hundraåttio, non stop!
alltså den bara vibrerade, och vibrerade och vibrerade tills den blev så kokhet att den fick sova på fönsterbrädan inatt.
tur att regnet var på min sida inatt iallafall, så inte allt går åt helvete.
men hur ska jag klara mig utan instagram, och alla mina kontakter, och allt som finns där.
och nu märker jag även att mobilen har börjat vibrera igen, fastän jag inte rört den, sablars mobilsatan.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0