01.09.2011 - torsdag

moshmosh, började 1 idag, eller det gör jag varje torsdag, ganska nice!
gick runt med loliver gurramurra och pimon och fotade till vår uppgift.
fast vi fotade knappt uppgiften, utan mest försökte få så fula bilder som möjligt på varandra.
tror jag vann på fulhet hahah!
nejmen när vi är inne på det så måste jag bara säga att jag blev helt jätte glad när jag fick en kommentar på inlägget under där det stod ''så otroligt vacker''.
det gjorde min dag, även fast den var anonym och jag inte vet om det var seriöst så uppskattar jag sånt very mucho!
menmen har målat om rummet nu osv hela eftermiddagen, bara fondväggen kvar sen är det klart typ!
så himla glad, sen är det fredag imorgon, åååh episkt!
vi hörs imorgon eller senare eller något.

dududidididededede fin äntligen vit vägg hihihih

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0