25.10.2011 - godnatt

klockan är snart ett och jag är inte ett dugg trött, men ändå ska jag lägga mig.
har ingen ork att sitta framför datan, alltså, wharrup?
brukar ju sitta på datan tills typ kl 3 eller något, äsch, är lite hungrig också så ska upp och rota i kylskåpet.
imorgon börjar jag 10.10, och slutar 20 i 6.
men imorgon ska jag tamefan till skolan!
inge mer skolk, okej vet att jag säger så hela tiden..
fuck skolan och fuck aina!
nejmen någon gång så ska jag lyckas.
men nu säger jag hejdå/godnatt/sov gott/dröm sött osvosv.
och jag bara längtar till att få bitchblickar imorn i skolan as usual hihih puss på er!

jag kan snurra i solen, kan ni det!?!?!?!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0