15.10.2011 - hola

hej på er alla, nu är klockan kvar över 1 och jag vaknade väl nyss.
eller jag vaknade runt 7 i imorse av alkoholen, men sånt är ju bara tillfälligt.
igår spenderade jag kvällen hemma hos fina kathalina i huddinge där det var skogås buddz.
i had a great time osvosovsov.
sen tog jag och johanna sista tåget hem till skogås medans alla andra sov kvar.
anyways så väntar jag på att kära johanna ska komma hem till mig nu så vi kan börja fixa oss.
vi ska nämligen ut och ta lite ''modell'' bilder på varandra..
hahah det låter ju så töntigt menmen, en bra sysselsättning såhär på lördagsförmiddagen!
så nu måste jag packa reflex skärmen och hela köret.
får hoppas att det blir någon okej bild på mig då.... men det tvivlar jag nästan starkt på.
men nää nu ska jag upp och äta frukost, hörs latero amigos!

den här konstiga bilden får duga medans

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0