16.11.2011 - alå brushan

sry för återigen dålig uppdatering.
blev så att jag åkte med till södertälje igen efter sleepovern hos mig i söndags.
och nu är det onsdag och har inte åkt hem här ifrån än.
inte gått till skolan för den delen heller eftersom jag har haft så sjukt ont i halsen.
menmen, jag och bobbie var precis nere på centralen och mötte upp mimmie.
fan vad illa att jag till och med har börjat prata södertäljiska, menar då men att man kallar det centralen och ''stan'' här.
det är förfan i ''stockholm'' det där finns, jaja.
dom skulle på hockey match, okej kan inte ens stava till det säkert, så insatt är jag!
nä men dvs att jag stannade kvar här medans dom gick, så får väl bara sitta och vänta på att dom kommer tillbaka.
får lägga in bilder och sånt när jag kommer hem, vilket troligtvis blir imorgon iallafall.
pusshej.

och så en liten egobild för att vara ännumer ego

Kommentarer
Postat av: hanna du vet hon den där söta

DU ÄR SÅ FIN, JENNIE!!!!!!!!!!

saknar dig, älskipälski <3

2011-11-16 @ 22:22:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0