07.06.2011 - tisdag

sitter på multimedialektionen nu och håller på att göra min hemsida.
står 5e på listan för hjälp så får väl sitta här i typ en timma och vänta, askomplicerat.
snart klar iaf mohihihi.
sov hemma hos matte inatt, så åkte vi till skolan tillsammans idag.
idag så fick vi pommes och kycklingklubbor till lunch, nice jao.
och det här inlägget var fett ovärt men jag har inget annat för mig så w/e.
saknar matte, bara så ni vet.
vet ni en annan sak, för typ 2 3 månader sen hade jag bara 11 läsare, nu har jag 40 varje dag hihihiih.
dom där 5 dagarna utan honom sitter långt inne i hjärtat fortfarande att det inte går att vara utan honom en sekund.
får väl låta han vara idag eftersom att han troligtvis kommer vilja gejma, FAST nej han har fan fått 5 dagar till att göra det!
ska tjata och fråga om han kan sova hos mig istället :$
imorn så ska vi till stan med hela skolan typ och ha foto/film uppgifter.
ibland måste man fan älska media <3
men alltså, 2 dagar kvar!!!!!!!!!! sen så ska jag leva livet hundra gånger om.
glad i magen blir jag nu, hejdå.

var inte så smart, eftersom att jag är allergisk mot gräs så fick jag massa röda utslag på ryggen efter </3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0