30.08.2011 - 02:16

lyckades ta en tupplur idag efter skolan så är inte så jätte trött, men lite iallafall!
jag har typ tänkt den senaste veckan på att inskaffa mig en facebook paus, hahaha så töntigt!
men serri, alltså facebook är ju mitt liv.
helt jävla sjukt, menar jag är inne konstant, det första jag gör när jag vaknar, det sista jag gör innan jag ska sova.
sjukt hur man kan vara beroende av något så.
jag loggar liksom aldrig ut, för det mesta iallafall, och jag får ångest av att tänka på att om jag inte är inne så kanske jag missar något.
hela jävla världen kretsar ju typ seriöst runt facebook nu, nästan varenda reklam på tv har en eftertext i slutet om att gå med i deras facebook grupp, what the fuck liksom!
hahaha fattar inte att jag sitter och har denna diskussion med mig själv och, ens tar upp det här.
finns ju så många bra sidor också med ansiktsboken liksom, ångest ahhaha!
att ha facebook i mobilen hjälper ju inte till så mycket heller....

skaka huvudet :P

bilden har inget med inlägget att göra, men hahah you know me när de gäller sånt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0