25.04.2011 - måndag

sitter hemma hos matte.
skönt att ha ledigt idag, hade inte pallat med skola, fyfan.
sover kvar här, orkar inte åka hem.
båda börjar halv 11 imorn ändå, eller jag kansk börjar 11, hmmmmmmmmmmm.
vi var ute och gick lite idag i solen, det var ju sjukt jävla varmt idag, kändes som sommar.
typ en månad kvar i skolan, eller aa lite mer.
jag har nog aldrig längtat till ett sommarlov lika mycket som jag gör i år.
har känt mig så lycklig och glad det här lilla lovet, fick tillbaka min livslust, hahaha okej nu överdrev jag.
men jag vill inte tillbaka till platsen jag hatar och gör så att jag inte mår bra.
men det ska fan inte bli nå mer skolk, ska stå ut och kämpa nu in i det sista, klarar det.
det här lovet kommer bli best ever, vet att man säger så typ varje gång, men nu kommer det bli det.
för jag har dig.

här kommer jag cyklandes i rosa och svart, KLÅ DEN NI.
1kyoHg on Make A Gif, Animated Gifs


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0