20.04.10 - bowling

igår var jag i skolan som vanligt, slutade runt 2.
oftast när jag är ensam hemma så somnar jag :o så jaa jag somnade.
sen vid typ 5 ringer camilla och väcker mig och frågar om jag vill följa med och kolla på tiaras musikal.
sen åkte vi dit och snacka om att hon kan sjunga!
hon är ju typ helt perfekt den där människan alltså :).
jaja idag så försov jag mig och kom till skolan runt lunchen.
vi hade aktivitetsdag så jag åkte och spelade lite bowling med några.
var i samma lag som halit och mauri och jag kom sist :(
fast dom fuskade väldigt mycket genom att göra så jag fick övertramp hela jäkla tiden.
jaja nu ska jag upp till solen, byebye

bild på när jag får en riktig diss av chicko, och bilden passar så bra in till texten, or not


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0