onsdagen den 11 mars, 2015.

Denna eftermiddag har jag tittat på lite photoshop tutorials på youtube, vilket jag aldrig gjort förr.
Som sagt så har jag ju alltid varit envis med att lära mig genom att testa mig fram, men om jag bara hade försökt lära mig på det lättare sättet tidigare hade jag kunnat så otroligt mycket mer denna dag.
Och igår natt låg jag och kollade på olika objektiv, då jag känner att jag behöver ett nytt för att få tillbaka mitt fotosug så mycket som möjligt.
Jag behöver fräscha upp min utrustning eftersom jag känner att jag har gjort allt som går med de jag har nu, vilket är totalt vansinne och en total lögn hehe, men det tankesättet går tyvärr ej att ändra på.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0