Lördagen den 24 januari, 2015.

att pyssla är något jag har tyckt om så länge jag kan minnas, jag kan försvinna i flera timmar med så lite som en pensel, några pärlor eller annat pyssligt.
som liten blev jag kallad för tejptjuven, då jag tydligen alltid kunde hitta på något med lite tejp i handen.
vad jag dock egentligen borde använt tejpen till är min kära tunga, eftersom att den på något konstigt sätt alltid hänger utanför min mun när jag konsentrerar mig.
hur som helst, dum nog som jag är tog jag inga bilder med systemkameran på alla tidigare drömfångare jag har gjort och gett bort, utan där åkte ju som vanligt mobilen fram istället.
ovan är en drömfångare jag gjort till ronja, som var en julklapp, men hon har helt enkelt inte fått den än.
så jag passade på att ta lite bilder nu medans jag kunde, för den försvinner nog vilken dag som helst nu den med.

Kommentarer
Postat av: Johanna

Hur fin som helst

2015-01-25 @ 11:29:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0