Onsdagen den 25 februari, 2015.

Förr i tiden så hade jag en otroligt dålig sovvana, det där med att gå och lägga sig innan tio eller elva var inte riktigt min grej, eller ens innan två så att säga.
Men på senare dagar har jag faktiskt blivit duktig, jag kan somna vid åtta, nio eller tio utan problem.
Men idag blev det minsann inte så, nej för just nu är klockan 23:43 och jag sitter och redigerar och svär för fullt.
Tänkte försöka mig på att göra en ny header, men det gick åt helvete.
Bilden nedan var ett försök, men det var inte riktigt så jag ville ha det, och nu när jag försökt ändra felen så går det tyvärr inge bra, så jag gav upp.
Den får helt enkelt prydas här i detta inlägg istället för på headern, men men.
Jag ska inte ljuga, mina ögon vattnas och jag känner att det är såhär långt nattugglan jennie kommer nu, så vi hörs när vi hörs!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0