Onsdagen den 26 augusti, 2015.

 

 När jag inte har något att dela med mig av här på bloggen brukar jag bläddra mig själv tillbaka, försöka bli inspererad eller att få tillbaka fantasin jag än gång haft.

Igår kväll hamnade jag inne på min kategori videos och kollade runt, och jag är verkligen glad att jag förevigat vissa dagar i videoformat, ibland är ju det så mycket roligare att kolla på. 
Hur som helst så kom jag in på min gamla vimeo kanal och hittade videon ovan från när jag och johanna var på en av våra vanliga promenader i stan, och då märkte jag att jag aldrig lagt ut den här.
Jag fick mig några skratt av hur seriösa vi spelade, nästan som om vi trodde att vi gjorde en egen musikvideo.
Men som sagt, sådant som detta är så otroligt kul att ha kvar.

Kommentarer
Postat av: Johanna

Hahaha åååh! <3 Good times, mina ögonbryn dock, vafan hände haha

2015-08-31 @ 10:49:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0