Måndagen den 10 augusti, 2015.

Del.1
 
Destiny's Child - Say My Name (Cyril Hahn Remix)


Lost Frequencies ft. Janieck Devy - Reality


PANG! - Touch


Håkan hellström - Det kommer aldrig vara över för mig


Astrid S - 2AM (Matoma remix)


Desire - Under your spell


Aqualung feat. Kina Grannis - To The Wonder


Milky chance - Flashed junk mind


Panda da panda - Turbulens



Banks - Beggin for thread


Beach house - Myth


Kent - Columbus


Den svenska björnstammen - Förlåta eller svika


Noah and the whale - Blue skies

Denna kväll fortsatte framför youtube, efter att jag lagt ut låten på förra inlägget så kunde jag liksom inte sluta.
Jag har otroligt blandad musiksmak, vilket ni troligtvis kan se ovan så jag drog fram lite låtar som är år gamla, några månader gamla eller kanske bara någon vecka, alltså sånna låtar jag aldrig tröttnat på och kände att jag gärna kommer vilja komma ihåg.
Men det blev så många så tänkte att det vore lika bra att göra två inlägg, om inte det blir tre, fyra eller fem längre fram, vem vet.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0