torsdagen den 5 september, 2013.

klockan är återigen över tolv, och här sitter jag, i mitt rosa mörker.
på tal om det rosa mörkret så ser ni min sysselsättning ovan här om dagen, målade om en ljusslinga och lampan på byrån så att det skulle bli lite mysigare, och det blev det!
på tal om annant, jag har i stort sett gett mitt liv till true blood de senaste fyra dagarna, och jag har snart kollat klart på alla säsongerna, förstår ni då vad jag pysslat med om nätterna, trots att jag inte alls borde det.
men som sagt, ger man mig en bok i handen eller flera säsonger av en serie, kan jag faktiskt inte rå för det!
hur som helst, om jag inte ska gå tillbaka till fantasivärlden dom har byggt upp och mannen som gör hela serien, våran alldeles egna alexander såklart!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0