söndagen den 12 maj, 2013.

i fredags spenderade jag min tid med paret på bilden ovan, med grillning och spel av olika slag, och jag håller fortfarande kvar vid att det är girlpower på hög nivå när man har med mig och sandra att göra, vi vinner på allt, förutom pilkastningen kanske.
men att det bara är männen som kan grilla är ju dock inte sant, eftersom att vi alla blev tvugna att tugga på en kolsvart köttbit, men det var ju som sagt inte ditt fel mattias...
men, igår var det lördag och då jobbade jag som mingelfotograf igen och gled runt på södertäljes alla krogar och klubbar, det var inte så mycket folk men jag fick väl lagom med bilder iallafall!
nu så, nu är vi här, söndag alltså, och idag är det min skiva, som jag längtat, finner inga ord!
med tanke på att jag precis kom hem och ska åka om runt två timmar så borde jag kanske sätta fart istället för att sitta här och spekulera, så vi hörs!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0