29 januari, 2013 - 01:41

här har ni min nattliga sysselsättning, vet inte riktigt om jag ska skratta eller gråta, oh well.
när jag gick ner och la mig så låg mattias och sussade så gott, tills han vaknade och sa att han ville klippa sig kortare imorgon, eftersom att hans hår börjar bli så sliskigt långt nu.
så jag tog fram kameran och tog en bild på honom, där han knappt kunde hålla ögonen öppna och sen googlade han fram sin nya frilla, han ser nästan ut som en trött liten hund hihi.
det kanske inte ser så jätte verkligt ut, och nu i efterhand så blev det väldigt justin bieber liknande tycker jag, och jag tror inte att han kommer bli så glad över det imorgon när han får se den här bilden, speciellt inte över att jag lagt ut den här, men hehe.
jaja, tror att det är dags för ett godnatt nu, så vi hörs imorgon!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0