29 april, 2013 - Newz nöjesmagazin

denna färgglada och lysande jacka kommer jag att bära hela kvällen och enda till efter midnatt imorgon, då jag har fått jobb som mingelfotograf hos just tidiningen newz. 
det känns otroligt spännande samtidigt som det känns lite läskigt, eftersom att jag oftast tar mina bilder på skoj, sjungades och dansandes omkring i hopp om att bilderna ska bli bra, så att nu behöva planera sin fotografering och fota främmande människor känns väldigt spännande!
kanske är detta just något för mig eftersom att jag älskar att fota fulla och glada människor, men hur det kommer att gå kan jag ju tyvärr inte svara på förens jag har upplevt det, så jag håller tummarna!

Kommentarer
Postat av: Emma

Du kommer göra ett strålande jobb som mingelfotograf! Så fina bilder som du tar :)

Svar: men åh så snäll du är :)
Jennie Hallström

2013-04-30 @ 15:46:12
URL: http://emmahkschaf.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0