04 april, 2013

att vakna upp och bli hembjuden på pannkaksfrukost i solen satt ju inte alls så speciellt fel. 
johannas stora boxer till hund låg i mitt knä och halvsov samtidigt som jag fick lite färg i ansiktet, hur gosigt som helst, ända tills jag började få utslag på armarna iallafall. 
ibland undrar jag om jag är allergisk mot hundar, men jag skulle faktiskt aldrig våga kolla det, för då skulle det kännas som att en del av livslusten skulle försvinna, planerna är ju liksom att jag vill ha en hund så fort jag har lämnat mitt fågelbo och min allergiska mamma.
hur som, imorgon fyller min älskling år, och jag längtar efter att få träffa alla mina fina vänner igen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0