27.09.2012 - Spex

hej vänner, fick tio minuters paus av den en och förtio minuters långa filmen vi håller på att kollar på.
den handlar om porträtt fotografi, eftersom att det är temat till vår utställning vi har till fotomässan om ett tag.
förra året fick vår utställning ganska bra respons, och min bild fick till och med vara med på nyheterna.
då var det ju en portätt bild då också, så förhoppningsvis lyckas jag med en ny porträttbild denna gång!
annars så hade vi spex foto idag, med temat superhjältar och jag, isabel och karolina var power puff pinglorna, som ni förhoppningsvis ser.
efter fotot gick vi in i studion lite och tog egna bilder, så där får ni bita i några stycken!
efter skolan ska jag hem till min älskade pojkvän, för att få spendera natten med honom för sista gången på tre långa dagar haha, för det är nämligen jobb som står på schemat hela helgen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0