25.10.2012 - Den första snön

börjar inlägget med en liten egobild, följt av två bilder från årets första snö, för min del iallafall.
idag har det varit mycket flänga runt med bilar och så, efter att skolan tagit slut det vill säga.
vi fick även äran att vara med när victor köpte sin första bil.
när han var som mest nervös i sin nya bil så ska det ju såklart börja snöa, fast jag hade inget emot det, för det var hur mysigt som helst.
får ju inte glömma att vi tog oss en tripp ut till järna och hälsade på victors mormor och morfar också.
finner inga ord för hur goa dom två var, hans mormor var liksom som en solstråle, super glad och översocial.
om man blir tvingad till att ta med sig bullpåsar när man ska gå, då vet man att en mor eller farförälder har varit i farten.
så, efter att jag och mattias nu har tryckt i oss massa bullar så tror jag nog att det är dags att säga godnatt för idag, och så hörs vi imorgon, känns hur bra som helst att det snart är helg!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0