17.10.2012

imorse vaknade jag någon gång då det fortfarande var lite halvt mörkt ute, samt att små regndroppar hördes utanför när dom nuddade fönsterbrädan, och att även mattias vaknade i samma sekund som jag gjorde allt mycket bättre.
men det fanns inget som att veta, att denna onsdagen inte krävde något alarm, utan att idrottslektionen var inställd och resulterade ingen skoldag.
så då la vi oss, famn i famn och somnade om till regnet.
vi har kanske inte gjort något speciellt händelserikt idag heller, men lite tjockismat fick vi i oss, och det funkar alltid för mig.
klockan börjar närma sig halv sju och snart ska vi ta oss iväg lite med bilen för att fota.
har ju som sagt utställning på fotomässan, så ska se om mina ideer till porträtt i mörkret kanske fungerar, annars får jag prova på nytt imorgon, för då ska jag fota johanna.
mattias åker även till göteborg imorgon för att jobba, så nu blir jag lite själv igen, men vid det här lagret har jag blivit van.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0