25.05.2012 - fredag

Hallå, ledsen för alla mobilinlägg och även detta mobilinlägg. Har övernattat hos Linda två dagar i rad så har inte haft tillgång till någon data, men oj så mysigt och trevligt jag har haft det de tre dagarna som gått. Tog även mitt första dopp igår, mitt på natten, och fy vad skönt det var måste jag säga! Har massa bilder att lägga upp, så det får jag göra så fort jag har tillgång till det! Idag blev blev vi väckta halv tio på morgonen av glada james och Fredrik. Dom kom hit och skrek frukost, och kom då med en korg frallor, juice, pålägg och en svensk flagga. Det var det tidigaste jag har gått upp på år och dar för att vara exakt! Nej, snart ska vi dra till fredrik och ha en grillkväll med en massa gott folk, underbart! Så vi hörs när vi hörs!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0