01.05.2012 - valborg

om man ska tala om valborg så var denna valborg inte så otroligt händelserik om man säger så.
det började iallafall med att vi var hos mattias och förade lite eller vad man ska säga, tills vi sedan drog till maren och kollade lite på majbrasan.
efter det drog vi till kebabpalatset och fick i oss lite föda för att orka med kvällen, och det satt bra kan jag säga!
tillslut mötte vi upp åhmis och några och drog till någon hemmafest.
jag drog efter ett litet tag pga att jag inte klarade av en av mattias vänner, för han var verkligen dum i huvudet!
så jag smet iväg och mötte upp sandra och hennes vän elin istället och det slutade med att jag hamnade hos jonas.
sen var det väl inte så mycket mer som hände, somnade väl fem någongång, och det var väl värt det!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0