18.06.2012 - family

ni är det absolut finaste jag vet och jag har ingen aning om vilken människa jag hade varit idag om det inte vore för er. Jag är så otroligt stolt över att vara ert barn, din lillasyster och din storesyster.
jag älskar er över allt annat på denna planet och även fast jag inte träffar er ofta alls och inte kan visa det dagligen så hoppas jag att ni vet det.
och mamma min, den underbaraste mamman som finns, den snällaste och den mest osjälviska människan jag någonsin har träffat.
om det inte vore för dig och ditt stöttande genom allt hade jag inte haft någonting idag.
du finns verkligen alltid där, natt som dag, varesig det är en spindel i mitt rum klockan två på natten eller något helt annat mitt på ljusa dagen.
min bästavän, mitt allt.

Kommentarer
Postat av: Nicole

jaa alltså verkligen! jag blev så jävla förbannad. det värsta var ju att jag hade ju betalat! för två stycken till och med...
och det är sant de du säger, om man får en snäll busschaufför så blir man verkligen så himla glad! :D
gullig bild förresten!(:

2012-06-19 @ 01:12:58
URL: http://monkeyseemonkeydo.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0