13.07.2012 - en fredag

för att glömma min dumma mobil och gå in mer specifikt på dagen så spenderade jag min förmiddag och eftermiddag i farsta med min kusin jacob och nathalie.
jag är nämligen anställd av farstas enhet för personligt stöd och är då en ledsagare för jacob, och ska spendera tid med honom femton timmar i månaden.
det är ju ett extra plus också att han är min kusin så att man får spendera lite mer tid med släkten.
vi gick även runt lite i farsta centrum, åt på burger king och gick runt i en massa leksaksaffärer, kom även där ifrån med två ringar som var på rea, kap.
för att tala om nuet så håller jag och min mamma på med något typ av projekt såhär på kvällskvisten när man inte har något annat att göra.
ett par gamla jeans, klorin och snören får väl stå för allt just nu, hur resultatet blir har jag absolut ingen aning om, inte bryr jag mig så jätte mycket heller eftersom att jag inte är någon speciell shorts människa riktigt...
så denna konstiga bild på ett par jeansshorts som inte alls villa fortsätta att vara det står min mamma för.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0