11.01.2012 - uttråkad men en snarkade fjolla i bakgrunden

okej eftersom att jag är vaken och har så tråkigit så snor jag den här grejen ifrån nikkis blogg.

mohaha sorry nikki, men nu är vi ju kvitt hihi.

hundra år sedan jag gjorde något sånthär, typ bilddagbokstiden, åh vad länge sen! wellwell

 

ÅRET.
Hur har året 2011 varit för dig? - det har varit bästa året i min existens, trots det dåliga
Bättre än förra året? - hehe fick med det på frågan ovan tror jag
Någonting du aldrig kommer glömma 2011? - självklart, första riktiga kärleken och nya vännerna
Har du flyttat under år 2011? - nonono
Har du hittat en ny låt som du älskar? - om jag har, ett exempel är väl kanske Pheonix - 1901, har funnits i mina lurar i ett år nu

KÄRLEK.
Hur har din kärlek varit 2011? - bra som dålig, dålig som bra
Har du hånglat med någon utan att ni var tillsammans? - ja, usch vad jag är slampig hihihehehoho
Har du varit kär? - lyckats 2 gånger, eller kanske bara borde skrivit ja?
Har du sagt jag älskar dig till någon? - yes
Har någon sagt jag älskar dig till dig? - ohyeah
Har du haft ett hemligt förhållande? - till en början hade jag och mattias det ja, tills det inte gick så bra att hålla det hemligt längre, lol
Har du skaffat ett förhållande? - ja 2, kanske borde stannat vid ja här också...

SORG&HÄMND.
Har någon i din närhet tagit självmord? - vad är det för jävla fråga
Har någon i din släkt avlidit? - nej
Har du slagit någon på riktigt med knytnäven? - dont do that shit, fått knytlsag av killar dock, värt
Varit i slagsmål? - nope, bara gått emellan hihihihihii


PERSONLIGT.
Har du gjort någonting du ångrar? - Ja klart, sjukt mycket
Isåfall vad? - finns så mycket att huvudet inte ens kommer ihåg
Har du skämt ut dig? - det har jag troligt nog
Har du varit ute en hel natt? - åh ja
Har du blivit tagen av polisen? - lol, maybe...
Har du sovit i samma säng med någon av det motsatta könet? - det gör jag just nu, eller jag sover inte, han gör, eh a ni fattar
Har du sovit i samma säng med någon av samma kön? - klart

SKOLAN&FRITIDEN.
Vilken skola gick/går du på? - tumba gymnasium
Har någon varit elak mot dig i skolan? - det finns bitchar i denna värld, men inget speciellt, eller jo, när fittoliver kastar in en i buskarna hela tiden!

Har du gjort något framsteg? - blivit rund om magen, hah..
Haft alla rätt på ett prov? - det är frågan alltså..

VÄNSKAP.
Har du träffat nya vänner? - åh ja
Har du förlorat en vän? - ja, vila i frid platta magen
Har du fått tillbaka kontakten med en gammal vän? - ja, min fina johanna
Har du gått bakom ryggen på en vän? - det tror jag inte
Har du ljugit för en bästavän? - säkert, fast inga farliga lögner iallafall
Har du strulat med en kompis pojkvän/flickvän? - haha hemskt att jag behövde tänka så länge.. men nej
Har du många killkompisar? - ja, dom är bra


Kommentarer
Postat av: Nikki

EEEEY VAFAN GÖÖÖRU?!?!?!?

hihi skoja h3h3h3h3h3h

2012-01-16 @ 06:38:10
URL: http://monkeyseemonkeydo.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0