19.01.2012 - kvällsvideo med lillebrorsan

hej, eh, aa laddade upp videon på vimeo som du hanna tipsade om, tack igen för det! :) 
alltså, har filmat så himla mycket med kameran sen jag fick den men jävla redigeringsprogrammet har inte funkat.
men nu så gör det ju det, så då blev det av att prova.
videon är jätte dålig faktiskt, eller alltså jag gjorde något riktigt dumt.
klippte filmen först och la sedan in låten, liksom vafan, klart att övergångarna blir åt helvete.
menmen, nästa gång ska låten in först så man kan klippa i takt till musiken!
eh, ah, inge skratta eller dumma ord :( faktiskt första videon, men jag lovar er att det kommer fler.
och förhoppningsvis bättre videos hehe, jaja puss på er.
förövrigt är jag jätteglad för att ni börjar komma ut ur era skal och kommenterar mer, uppskattar det!

hehe gay

Untitled from Jennie Hallström on Vimeo.


Kommentarer
Postat av: Johanna

Haha, vad söööt, STÄNG AV OCH BÖRJA OM JIMMI! Vi måste också göra film!

2012-01-19 @ 21:19:11
URL: http://baraleverlivet.blogg.se/
Postat av: Durde

Hhahahah den va ju bra

2012-01-20 @ 18:20:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0