18.01.2012 - 5983 miles apart

hej på er, kommer ni ihåg min kära vän som fick träffa sin pojkvän för första gången efter 2 år via en webbcam?
ni vet hon som bor 1 min ifrån mig och han som bor på andra sidan jordklotet, singapore?
jo, fick ett sms igår kväll av camilla där hon sa att hon lagt upp videon på dom.
för hon lovade mig i skolan att hon skulle säga till mig direkt.
gick in och låg och grät som en gris innan jag skulle sova, åh så otroligt fint.
hade sett dom flesta videorna redan på hennes laptop och jag ficik äran att hjälpa till att välja vilken låt dom skulle ha HIHI :D.
nejmen, fan millus, jag älskar dig och önskar dig all lycka i hela världen!

här har ni deras underbara video, väldigt värd att se, så se allihoppa!


Kommentarer
Postat av: ebba

Oherregud vad vackert

2012-01-18 @ 10:25:57
URL: http://tasmaniandevil.blogg.se/
Postat av: Anonym

fyfan vilken gullig film!!

2012-01-18 @ 11:35:44
Postat av: claudia - my life and my choices.♥

riktigt gullig är den!

2012-01-18 @ 21:02:49
URL: http://piecesofmeandmywriting.webblogg.se/
Postat av: aleks

faaaaan vad jag bölar

2012-01-18 @ 22:15:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0