05.01.2012 - några dagar

okej, kom precis hem ifrån att ha varit i stan med tosse malle issa och natasja.
känner mig riktigt hängig och tog precis tempten och visade sig att jag hade feber.
mattias har hostat och hållt på sedan innan jul, så det var bara en fråga om tid innan jag smittades.
anyways, i måndags så hämtade nille och sandra upp oss utanför, och sedan åkte vi till heron.
blev 21.50 bion, vi såg tower heist, det var skön.
var så jävla länge sen jag var på bio, men jag har ju iochförsig aldrig varit en biomännsika.
efter bion skjutsade nille hem oss till mig och här har vi varit nu i några dagar.
sjukt hur jag bara börjar gilla den där killen mer och mer, känslorna har inte fått nog än.
men ja, vi har gjort lite allt möjligt, konstiga som vanliga saker..
och när jag säger konstiga, så menar jag fan konstiga.
natten nu till torsdag var vi vaknade hela natten, vi hann ta ett bad tillsammans, laga mat, kolla tv, prata om dom mest konstigaste ämnerna, klämma finnar, klia på ryggen, och allt fan vi nu gör.
vid 10 tog han bussen till stan för att möta zäta, så då fick jag lägga mig och sova.
var så otroligt skönt!
menmen, nu vill jag lägga mig ner, känner mig spyfärdig, om ni ville veta liksom.
hörs sen eller imorgon!
underbara väder

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0