27.04.2012 - mobilblogg

Nu ska jag berätta någonting återigen spektakulärt. Det är nämligen så att nya uppdateringen för blogg.se app visade sig fixa så att jag äntligen kan göra inlägg med bilder ifrån mobilen. Så det blir nog mer inlägg nu, det vill säga när jag inte sitter vid en dator med riktiga bilder, då iphone bilder får duga. Men jag ska försöka att inte få det att bli en pannkaka av det hela och förstöra mitt koncept här i bloggen. Jag menar jag har ju mest den här bloggen för mina fotografier, via kameran, systemkameran. Jaja, det här blir nog bra, och ja hoppas att bilderna blir rätt upplösta och så vidare! Nej nu börjar fåglarna kvittra, samt bli en ljus himmel, klockan är ju ändå 03:53! Godnatt!

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0