14.04.2012 - lite ord och tjugio bilder

i bilen påväg ner mot göteborg ville bilen börja krångla, eller ja motorn. Den forsatte att rulla som tur var och vi klarade oss nog precis på håret.
vi bytte bil, hamnade i mattias pappas bil och åkte på dom mest underbaraste småvägarna någonsin, och fick skåda en helt otrolig solnedgång på det.
vi begav oss ut lite då och då för att gå runt i grästorp och bara vara. Det slutade oftast med att vi sedan hamnade i bilen med mattias bakom ratten.
fick se sådant jag gillar väldigt mycket, gamla hus och sådant väldigt gammalt.
vi tog oss in till staden göteborg och krånglade runt oss ganska rejält bland alla gatorna. Jag kan inte säga att vädret var på våran sida heller om man säger så.
tillslut var dagarna i grästorp över, och mattias fick övningsköra enda bort till skövde där det väntades fika på espresso house. Och för att vara ännu mer specifik så fick jag i mig en väldigt god chailatte.
sedan satt vi där på tåget hem, med olyckan om att inte få våra platser bredvid varandra. Så vi spenderade hela resan i bistron, där det faktiskt var mysigare än om vi hade suttit bland en massa folk.
fotades ut lite på världen utanför tåget, både för min och mattias del. Då kan jag väl även nämna att nästan hela tågresan bestod av sol och blå himmel, tills vi började närma oss stockholm och fick leva med snön.
och med denna bonusbild säger jag tack ooch hej för mig.

Kommentarer
Postat av: Anonym

hur får man så häftiga bilder på vattendroppar på fönster?:) fina bilder!

2012-04-18 @ 13:31:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0