08.04.2012 - it was just like a american pie movie

efter påskfirandet med släkten åkte jag hem snabbt för att hämta min pencilin, och sedan bar det av till södertälje, och där väntandes det ännu mer påskfirande.
så efter lite påskfika hemma hos åhman åkte vi sedan till heron city och kollade på nya american pie.
jag hade så himla svårt för att tycka den var rolig eftersom att jag hade tandvärk under hela filmen.
men den var nog superkul om man tolkar det ifrån alla andras reaktioner.
efter det blev det av att åka till nykvarn och släppa av bea, och sen tillbaka till södertälje!
somnade inte förens nio på morgonen, eftersom att tandvärken absolut inte ville försvinna, återigen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0