23.09.2011 - IIITTTSS FRIDAAYY osv

okej, hej på er, det var ett litet tag sen, tror jag, kommer inte ihåg.
men anyways så är klockan snart 2 och jag kom väl hem ifrån skolan för cirkus en timma sedan.
känns som att jag kommer somna, menmen, helg nu!
igår var jag som många andra små filurer på grönan och såg smk.
var värt, fast alltså, att vara liten inne bland alla galna sponsored by destiny fans...
jag och jonna höll i handen under droppet och tror vi båda bröt alla ben i kroppen, dels min fingrar som jonna höll i så hårt, hehehe.
nämen det var kul att hoppa runt lite och svettas!
sen tog vi promenad ifrån djurgården enda till tcentralen, och det, det är fan standard.
wellwell, ska kolla någon serie nu, vet inte vilken jag ska välja emellan, hmmmmmhmhmhm.
later!

felipe tvinga mig att börja med instagram igen, så här kommer två små hipster iphone bilder

Kommentarer
Postat av: jonna

hahahah älskar spybilden på jolinn <3

2011-09-25 @ 19:48:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0