05.09.2011 - 23:30

nu sitter jag och äter donken på sängen med min inneboende.
hihi nejmen bästis malle ska bo här hos mig i några dagar, och det ska bli jätte mysigt.
men idag så var jag i skolan och gjorde sånt man gör i skolan.
sen så åkte jag hem och la mig och sov i några timmar, och sen senare på kvällen gick jag ut med malle helen my och linnea och nu slutade det här.
var ute på en liten promenix med johanna för någon timma sen också, och hennes hund albus.
så söta så, lika hypade båda två.
men nu ser det ut som att malle kommer somna, så ska bädda ner henne i sängen.
hon kan inte göra något själv den där muppen, men vi hörs imorgon!

OMNOMNONNOMNOMN

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0