31.10.2011 - long time no see

m8's, nä men ja, idag är det måndag, så det var väl ett litet tag sen.
kan väl börja med att säga vad som hände i lördags.
började med att jag skulle dra hem till johanna och fixa mig lite med henne och gabriella.
när jag går och går glatt så märker jag hur det blir blött bakom mitt knä typ.
så märker jag att min väska läcker...
jo, en ciderburk hade bestämt sig för att gå sönder och vara elak mot min väska.
så det var bara att vända om och plcoka ut allt, även kameran fick sig en dusch, men jag kommer till det sen.
anyways sen gick jag till johanna igen och så mötte vi upp simon marcus ivan och christoffer.
så tog vi tåget till trångkan och hem till lina!
hade det jätte trevligt och ja, fint folk helt enkelt.
tog nattbussen hem med johanna sen och la mig i min kära säng och sov.
sen på söndagen bärde det av till södertälje, det är liksom söndagsstandard, hah.
jajaja, vi låg och kollade på good luck chuck som gick på trean.
haha, gör nästan lite ont att kolla på den när zäta är i rummet eftersom hans garv är så otroligt.. högt och glatt.
wellwell, nu är det måndag och jag kom precis hem.
checkade kameran och märkte att den fuckats lite, så mamma ska ringa nu och få den inlämnad.
5 dagar kvar på min försäkringsgaranti också, vad säger man, tur i oturen kanske?
jaja, nu ska jag ringa mallus, later!

en karusell

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0