07.10.2011 - 13.10.2011

okej, tänkte skriva om några dagar nu i ett enda inlägg.
har ju inte varit så bra uppdatering dom senaste dagarna, men det är sånt som händer.
har varit upptagen och knappt varit hemma så mycket.
men aa anyways så får det väl komma ett inlägg nu istället.

07.10.2011 - fredag

okej fredagen började med att träffa johanna och dra till centrum och handla lite och sedan drog vi till henne.
vi satt och åt choklad och kollade på idol och levde livet typ.
det var mysigt as usual.

bjuder på den här bilden eftersom att hannis blev så söt så



07.10.2011 - senare fredag

och efter jag varit hos johanna så drog jag hem en snabbis och sedan hem till felicia som firade sin födelsedag.
var jättetrevligt och det var kul att få träffa felicia, det var så länge sen.
min kinky juice har blivit stor, hahaha.
nejmen sedan efter ett tag så tog jag sista tåget där ifrån till södertälje och sov där.

fina natasja malle och felicia


08.10.2011 - lördag

okej lördagen spenderades i södertälje och sen finns det inte så mycket mer att säga :)

men att bjuda på en bild på hulken victor kan jag iallafall göra, hahah



09.10.2011 - söndag

och denna söndag så mötte jag upp johanna vi 3 för att åka in till en filminspelning.
kär & galen heter serien, eller vad man ska kalla det.
satt i publiken iallafall och jag ser helt annorlunda på sånna där program nu.
det är verkligen inte som man tror alltså, allt är ju bara fejk typ haha :)
menmen det var en trevlig upplevelse iallafall!
vi satt där i kanske 4 timmar eller något och sen efter så åt vi på burger king och fan vad gott det var.
finns ju inge godare!
tog iallafall tåget till södertälje sen och sov där igen haha.

fina johanna



13.10.2011 - torsdag

och aa, nu är det torsdag och jag kom hem ifrån skolan för ett tag sen.
så glad över att det bara är imorgon och sedan fucking helg.
men nu ska jag äta pusshej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0