26.03.2011 - Dag 19


En minnesvärd dag -
hmm, min mest minnesvärda dag måste vara dagen då jag träffade paramore, wooooah vill tillbaka!
kan väl berätta om hur allt gick till också.
okej, det började med att jag camilla och vicky åkte in och kampade utanför bandit rock typ 6 på morgonen.
det var soligt och allt kändes bra, vi verkligen satt och höll tummarna om att det inte fanns någon bakväg.
senså vi halv 8 eller halv 9, kommer inte ihåg, så ser vi att en stor taxi kommer inrullandes.
camilla sa, det är nog dom!!!!!!!! sen så ser man att den stannar framför våra ögon och taylor kliver ut.
det var helt sjukt, sen kom jeremy, och sen hayley, vi blev stumma.
jag stod där med munnen öppen och dregglade.
fast då sa hayley något liknande ''vi har bråttom upp, men om ni väntar här tills efter så kan vi prata'' PÅ SVENSKA OCKSÅ ; pPPP, nej men på engelska såklart, duuuh.
direkt när dom stängt GLASDÖRRARNA började vi aaaasskrika och man ser att jeremy kollar bak och ler,
hehe pinsamt...
men ja så vi satte oss ner på marken och lyssnade på radion genom mobilen, då hon nämnde oss hihi.
det var 4 tjejer till där med oss också, trevliga varom.
men aa, sen så kommer dom ner och vi fick massa kramar och autografer och bilder osvosv.
sen när dom åkte så kändes det som att det var sista och enda gången vi skulle få se dom, men icke sa nicke,.
chefen för bandit rock kom fram till mig och sa ''hur var det att träffa dom''
och jag svara, ''helt otroligt, kan fortfarande inte tro det'' så sa han, skulle du kunna ta med 3 vänner och komma med upp? vi skulle BARA vilja fråga hur det var, så tog jag med mig camilla och vicky.
fast vi blev helt lurade, vi visste inte ens att vi skulle vara med i radion.
helt plötsligt så säger dom att vi vunnit meet n' great med paramore och att vi skulle få åka till deras hotelrum...
vi pretty much skrek.. och grät... ååååååååh vad jag saknar!
men ja, så vi fick åka till deras hotelrum och umgås med dom i typ 30 min, helt amazing, best day of my life.

här har ni länken till när vi var med på radion, haha fan vad vi skrek :(

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0