22.06.2011 - write

okej, nu kommer det ett sånthär persnoligt inlägg igen.
jag känner världens äckligaste klump i min mage nu och håller tårarna inne.
kom precis på att det inte var hungern som spöka, utan det är själva jag som känner mig tom.
det var länge sen jag kände mig såhär ensam.
känns som att det inte finns någon att gå till längre, liksom öppna upp mig för.
inbillar mig att folk viskar och kollar, eller om jag nu inbillar.
men det är liksom sådär hela tiden.
det gör till och med ont när folk berättar vad dom tyckte om mig innan dom lärde känna mig osv.
att jag var si och så, jag ville bara gråta när jag fick höra sånt.
jag menar, det var ju fortfarande jag och ingen annan.
det jag menar, man blir kritiserad oavsett, menmen, glad att jag inte är så hemsk när man lärt känna mig iaf.
och alla mina vänner jag var så nära mer förut, sjukt hur sådant kan ändras så snabbt.
och jag gillar att kunna prata om mina problem med dom jag litar på, någon man får respons av, som liksom känner mig.
men det känns inte ens okej längre.
det är så mycket som pickar på mig nu för tiden, liksom varför kan inte jag ha ett fint leende, eller fina ben och ha ett så jävla bra självförtroende.

men jag antar att jag har mig själv att skylla för hur det är nu, jag menar, jag valde att ändras och vara lite.. ''annorlunda'' till skillnad ifrån mina vänner, men jag saknar dom gamla tiderna också.
fugantiderna och hängahemmahosmalle tiderna.
jag saknar malle, hon som var den närmaste jag hade, som var med mig varje dag.
fick höra här om dan av en killkompis ''din pojkvän måste ha gjort bra intryck på dig va'' och peka på mitt septum.
är det det alla tror, att jag försöker passa in för matte.
att jag ville pierca mig direkt när jag träffa matte? att jag försöker vara som matte, anyway i don't get it.
kan man inte bara få vara sig själv och acceptera att man växer upp.
jag är ändå glad för den jag är, och att jag inte är som i 8an, det här är trots allt den jag är.
ååh hahahha lät som en jävla dramtisk filmreplik.
usch vill deleta inlägget nu. aja fuck it. godnatt, eller aa godmorgon.

Kommentarer
Postat av: Johanna

åh jennie blir så ledsen när jag läser det här ju. men alltså, jag lovar, jag förstår precis. allt det här med förväntningar från andra och skit. det kan verkligen döda en långsamt. vet att vi inte känner varann så bra, men det är klart du kan vända dig till mig om det är något, alltså det är inget jag bara säger. glad för att kunna snacka med dig igen, det är fett nice!

2011-06-22 @ 21:41:01
URL: http://baraleverlivet.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0