30.06.2011 - allergi

tjabre.
idag vid 5 så åkte jag till en äng i ågesta med tosse adja och yousra.
ville ta foton liksom hehe, men jag var dock fett dum..
aja det kommer jag till, vi kom dit iaf och tänkte springa igenom det höga gräset till en stor sten.
jag gick först eftersom att dom andra var så rädda för festingar och ormar, noobs.
men aa sen så kom vi alla över och så.
sen började mina ben att klia som in i helvete.
så har jag fått röda bölder och utslag på hela mina ben, usch det var sjukt.
jag typ, eeeh wtf, aja.
fast sen blev det inte aja..... det var fan det värsta jag varit med om, kändes som tusen myggbett överallt.
smart att ha bara ben när man är super allergisk haha, glömde helt bort.
men jag är asnöjd med bilderna iallafall hehe, det är huvudsaken.
sen när vi skulle åka så började näsan och ögona igen.
mina ögon har aldrig varit såhär röda i hela mitt liv.
dom är seriöst rosa och typ blodröda, asäckligt, alla bussen kollade snett haha.
men i dont blame them, hade smink i hela ansiktet av allt kliande hehehhe.
men jag ska ju till tosses land idag så lägger in bilderna på alla efter, tror vi kommer hem på söndag eller lördag kväll.
tosse ligger förövrigt och sover nu och klarade inte av att dygna för att hon är en mes :)))
menmen, bjuder på några små bilder nu iaf.

dagens outfit ;PPPpPPppp

ja dom här två sista bilderna är ju fett charmiga hihihih

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0