30.06.2011 - 19:15

tjojaolen.
efter vår lilla vandring i gräset så klarade jag ionte av att vara vaken mer.
så gick och la mig bredvid lilla tosse som sov så sött.
vid 4 gick vi upp och vid 5 så kom min farmor farbror och hans fru över, dom bor i skåne så det var väldigt trevligt.
blev lite som fira i förskott dag.
vi har precis suttit ute på baksidan och ätit pastasallad och snart ska vi proppa i oss den goda tårtan.
om 45 min ska jag och tosse bära oss in emot slussen där vi blir upphämtade av jesper och sedan blir det av att åka till grisslehamn och fira sin födelsedag på landet.
kommer bli trevligt iaf, hihi flyr ifrån er alla där hemma, puss ändå<3
mamma blev ledsen när jag sa'et, hihi woops.
nejmen måste packa också kom jag på nu, hörs på söndag. moshmosh

såhär fina är mina ögon atm.. zombie tja

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0