29.06.2011 - rubrik..

ehm, idag så vaknade jag och matte klockan 6 typ, heheh och jag som satte alarm på 12.
funkar inte alltså.
men när vi vakna så åt vi mat, och jag ska ju åka iväg imorn till tosses landställe i grisslehamn.
är där varje år, och aa.
fyller ju år på fredag också så alla är lite sura över att jag åker iväg nu, förutom tosse då haha.
ska bli så skönt att åka iväg nu när min födelsedag är eftersom att jag har så svårt att ta emot saker.
känner mig jätte elak, brukar alltid försöka fly när jag fyller år, haha.
men anyways när vi skulle äta så låg de en jätte söt hund bredvid min tallrik.
så sa mattes mamma att det var en födelsedagspresent i förskott.
blev jätte generad, senså sa hon kolla i halsbandet.
så i den röda påsen runt hundens hals låg den en jätte söt nyckelring och 200 kr.
fy vad jag blev stum haha :( så himla fint av henne.
liene <3
men sen efter ett tag så mötte jag upp tosse i flempan och åkte hem till mig.
när vi kom hit åkte vi ner till centrum igen och köpte 2 påsar chips och dipp, hahah fettos<3
nejmen, sen efter ett tag drog vi ner och tog ett kvällsdopp med malle andreas pao julia robert och peter.
dom bärde i mig, blev ledsen i ögat, somtur var var det rätt så varmt.
hatar när folk typ bär eller puttar i mig, asläskigt haha.
menmen nu ligger jag här med tosse och kollar på jerry springer, världsbäst.
wellwell, hörs kanske imorn innan jag åker.

hihihihiih fin mamma


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0