28.06.2011 - morgonpormenixixix

eehm, idag vaknade jag halv 8, tror nog det är rekord...
men jag kunde verkligen inte sova inatt, och matte ba låg och sov som en stock.
så jag satt vid datan hela natten typ.
sen vid 8 på morgonen kände jag för att dra ut på en promenad.
så tog med hans hund ut och gick ner till visättra äng och chillade lite.
hade fin musik i hörlurarna och solen låg på ryggen och kappe sprang runt och var lycklig.
även fast jag var helt jävla lonley så var det fint.
men sen när jag kom tillbaka så väckte jag matte och ba, matte klockan är 3 vi får inte sova bort dagen!
han typ ''OMG HUNDEN DÅÅÅ!!!!!!!!''
så trodde han att den var så mycket senså sa jag men kolla på klockan, och höll den typ 2 cm ifrån hans ansikte.
men han såg ändå inte var den egentligen var hahahhaah..
sen ba okej skoja den är 9 på morgonen, då fick jag världens mördarblick och ett vända sig om in mot väggen.
men aa när jag vaknade halv 8 idag så åt vi middag heheh, fint.
men aa nu ska jag gå till matte och kolla på när han spelar cod eller något. puss.

såhär såg det ut, fina iphone bilder jag vet


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0