22.06.2011 - avlider

okej, jag saknar min mathias!
eftersom att vi har varit typ VARJE dag i 4 5 månader nu så har vi blivit lite tjuriga.
såhär liksom småbråkar om inget och blir irriterade jätte lätt.
om man ska sammafatta den tiden vi inte har varit med varandra under tiden är det nog en vecka.
seriously, vi har fett lyx som går i samma skola och får träffas varje dag dock.
men anyways igår morse så bestämde vi att vi skulle försöka vara utan varandra i 3 dagar.
alltså skulle vi ses på fredag.
and, det har gått 1 dag och jag håller på att dö. så lyckat.
fast vi sköt ner tiden tills på torsdag istället.
bara att klara mig ur denna dag så får jag möta träffa honom imorn<3
nu ä'r klockan 05.10 och jag känner mig lite trött, hurra.
idag ska jag försöka att inte lägga mig 8 på morgonen.
men nej nu känner jag mig hungrig, alltså whut är hungrig hela tiden.
puss

såhär såg regnbågen ut idag btw, asfin, dock hann den försvinna lite innan jag kom med kameran

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0